Meetodid, läbiviimine
Selleks, et toetada Sinu individuaalset arengut ja soovitud muutuste elluviimist kõige paremal moel:
:: kasutame koolitustel erinevaid, täiskasvanuõppes edu toonud aktiivõppemeetodeid;
:: hoiame koolitusgrupid väikesed (soovitavalt kuni 10 osalejat);
:: panustame kõigi osalejate kaasamisse ja praktilise töö osakaalu suurendamisse (ca 75-80% programmi mahust).
MEIE ÕPPEMEETODID
:: Aktiivloengud
:: Arutelud
:: Rollimängud
:: Lugude jutustamine
:: Ajurünnakud
:: Paarisülesanded
:: Juhtumite lahendamine
:: Õppemängud
:: Iseseisvad tööd
:: Video/audiotreening
:: Simulatsiooniülesanded
:: Loovülesanded
:: Ringülesanded
:: Rühmatööd
:: Refleksiooniülesanded
:: Eneseanalüüs
:: Arengu- ja tegevusplaan
:: ...
SINU PANUS OSALEJANA
TEENUSTE LÄBIVIIMISE PÕHIMÕTTED
:: Kus toimub?
Koolitused viime läbi Sinu poolt valitud kohas. Selleks võib olla:
-
Sinu töökoha koolitusruum,
-
hotelli koolitusruum,
-
turismitalu koolitusruum
-
või mõni muu avar, müravaba, valgusküllane, hea õhutatavuse, paindliku ruumilahenduse ja töökorras tehniliste vahenditega varustatud ruum.
Nõustamisteks sobivad hästi:
-
Sinu töökoha nõupidamisruum
-
hotelli väikesed nõupidamisruumid
-
meie nõustamisruum Tallinnas, Rävala pst 7.
-
NB! Nõustamiseks sobib ruum, kust jutt välja ega sisse ei kosta, kus on õhutamisvõimalus ja mugavad tingimused vestluse läbiviimiseks.
:: Ajakava
Koolitused viime üldjuhul läbi järgmise ajakava järgi, mida saab vajaduse korral muuta:
-
09.30 saabumine, tervituskohv/-tee
-
09.45 koolituspäeva algus
-
11.30 energiapaus (15 min)
-
13.00 lõunapaus (60 min)
-
15.30 energiapaus (15 min)
-
17.15 koolituspäeva lõpp
Nõustamised viime läbi, vastavalt Sinu soovile, kas:
-
60 minuti kaupa (1 kohtumistund)
-
90 minuti kaupa (1,5 kohtumistundi)
-
kohtumiste kellaaeg: kokkuleppel, vahemikus 09.30-17.15
-
kohtumiste arvu ja ajalise perioodi lepime eraldi kokku.
-
NB! Esimene kohtumine (30 min) on tasuta.
:: Läbiviimine
Koolitusi saad tellida standard-programmina (programmid kodulehel) või erilahendusena, nn. "Tailor Made" programmina Sinu ettevõttele.
Tunnistuse / tõendi väljastamine:
Tunnistus väljastatakse:
-
programmide puhul, mille kestuseks on vähemalt 3 kuud.
-
osalejale, kes on programmi läbinud täies mahus või vähemalt 80% ulatuses, esitanud kodutöö ja saanud sellele positiivse tagasiside.
Tõend väljastatakse:
-
kõigil teistel juhtudel (sh. alla 3 kuu kestvad arengu- või tervise-programmid, üksikkoolitused)
-
nõustamise lõpus, kui klient seda soovib.
TEENUSE KVALITEEDI TAGAMINE
Teenused
-
Enne teenuse osutamist teeme alati eeltööd, st. uurime ja täpsustame kliendi vajadusi;
-
Kõik teenused, mida osutame, on alati hästi ettevalmistatud (sh klient kaasatud);
-
Me kasutame teenuste osutamisel kaasaegseid arengu- ja aktiivõppe-meetodeid, et suurendada osalejate panust õpi- ja enesearenguprotsessi;
-
Me toetume teenuste osutamisel teaduspõhisele taustainfole ning jagame kogemuslugusid, mis innustavad osalejaid alustama oma edulooga (üksikisiku, meeskonna või organisatsioonina);
-
Me võtame ja anname teenuse protsessis pidevalt tagasisidet (suuliselt, kirjalikult), et hinnata kliendirahulolu ja seda, kui hästi hetkeolukord ja valitud teekond (meetodid) eesmärgi saavutamist toetavad;
-
Vaata lisaks "Tailor Made" teenuste koostöömudelit SIIT
Koolitus-/õppematerjalid
-
sisaldavad alati asjakohast ning kaasaegset infot, olles osalejate jaoks hästi praktiliseks töövahendiks nii koolitusel kui hiljem tööl.
-
koostamisel kasutame tõenduspõhist infomaterjali, teadusuuringuid ja muud tunnustatud andmepõhist infot, mis on oluline konkreetse teema käsitlemise ja edastamise seisukohast.
-
Koolitusmaterjalidena käsitleme töövihikuid, slaidimaterjali, jooniseid, skeeme, pildimaterjali, töölehti, individuaalseid teste, lisalugemist jmt.
-
jaotus toimub jooksvalt, teenuse osutamise käigus, kas trükitud jaotusmaterjalina ja/või elektrooniliselt (e-keskkonnas)
-
pikkades programmides, kus materjali tekib rohkem, anname osalejatele spetsiaalsed koolituskaustad või -mapid.
Läbiviijad / meie inimesed
-
oleme kõik oma valdkonna fännid ja usume, et energia, mida endas kanname, kandub edasi ka meie tegemistesse - koolitustesse, nõustamistesse;
-
meil kõigil on kõrgharidus ja teenuse osutamiseks vajalik erialane väljaõpe;
-
me omame teenuse osutamise valdkonnas töökogemust ja oleme läbinud mitmeid täiendkoolitusi;
-
me osaleme regulaarselt erialastel täiendkoolitustel ja/või konverentsidel;
-
teenuste arendamiseks ja teenuste osutamise kvaliteedi tagamiseks viime läbi tagasisidevestlusi ja jagame üksteisega kogemusi (õpime koos).
-
meeskonna ühistunne on meie jaoks teenuste osutamisel ja üksteisega suhtlemisel väga oluline. Seetõttu on koostöö meil alati teadlikult fookuses.
-
Täpsema info meie meeskonnaliikmete kohta leiad SIIT
LISAINFO
-
Tervisekoda MASH viib läbi täiskasvanutele suunatud tööalaseid täienduskoolitusi ja nõustamisi, sh. üksikkoolitused ja pikaajalised "Tailor Made" arengu- ja terviseprogrammid ning nõustamised ettevõtetele.
-
Oma tegevuses lähtume täiskasvanute koolituse seadusest, täienduskoolituse standardist, Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt esitatud juhendmaterjalist ja teistest, asjakohastest õigusaktidest.
-
Osutame koolitus- ja nõustamisteenuseid järgmistes õppekava rühmades: juhtimine ja haldus; töökorraldus.
-
"Tailor Made" koolitusi, arengu- ja terviseprogramme osutame vaid ettevõttesisestele gruppidele. Avatud osalusega koolitused on mõeldud kõigile soovijatele (vt siit: Koolituskalender). Nõustamisteenust osutame üksikisikutele nii ettevõttesiseselt kui avatud teenusena.
-
Koolituste mahtu arvestame akadeemilistes tundides (1 AT = 45 minutit), nõustamiste mahtu täistunni alusel (1h = 60 minutit).
-
Teenuseid osutame eesti keeles, vajadusel vene ja inglise keeles.
-
Teenuste maksumus: nii organisatsioonisiseste kui üksikisiku teenuste maksumus lepitakse kokku iga kliendiga eraldi, vastavalt tellimuse (koostöö) kogumahule ja keerukuse astmele. Kliendil on õigus küsida personaalset pakkumist.
-
Teenuste eest tasumine toimub arve alusel pangaülekandega. Arve tasumise tähtaeg on 7 päeva, kui kliendiga ei ole teisiti kokku lepitud.
-
Teenust osutatakse tööpäevadel päevase õppetöö vormis, kui kliendiga ei ole teisiti kokku lepitud.
-
Teenuse osutamise tingimused (programm, läbiviimise aeg, koht, maksumus jmt) lepime iga kliendiga kokku koostööläbirääkimistel.
-
Teenuse osutamine toimub sõlmitud kokkuleppe alusel (leping).